lördag 26 april 2014

Skolan och sådär

Jag känner att jag börjar nå det där strecket där jag kan prata och faktiskt göra mig någorlunda bra förstådd när jag gör annat än bara vardagsgrejer. Reklamen på tåget är inte bara en massa jobbiga kanji jag inte kan förstå längre (det är en massa jobbiga kanji jag kan förstå istället) och jag...har slutat gå vilse. Haha. Men jag har levlat helt sjukt fort här och det känns som ett väldigt bra val att ha åkt hit. Jag var rädd att jag inte skulle lära mig så mycket som jag faktiskt gjort, men ja... vi får se hur det går de resterande 37 dagarna jag ska vara här!


 photo LINEcamera_share_2014-04-26-19-06-33_zps4798dbc7.jpg
inte 100/100, men nära~ 

Det börjar också bli varmare här (känns som svensk sommar ungefär, minus konstant regn), så jag bör köpa ett solparaply innan jag brinner upp. Mina armar är helt rödfläckiga efter två dagar i solen... oh well! Det regnade häromdagen så jag fick en liten försmak på hur mitt hår kommer att bete sig under regnperioden i slutet av maj OTL


 photo LINEcamera_share_2014-04-26-19-18-06_zps1d0c0314.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar