måndag 28 maj 2012

Tinis födelsedag

Min fina vän Tini fyllde år för någon vecka sedan och det firade vi med att äta på La Uva, samt att gå vidare till Manesa. Jag har nog aldrig betalat så mycket för så lite, men det var värt det för jag hade väldigt trevligt! Så, här kommer en liten bildspam från i lördags. (Jag tog inte med alla från kvällen på bild, är osäker vilka som vill vara med och inte så det blir på mig, Tini och Sara, men vi var fler där.)

English: My friend Tini turned 20 a week ago or so, so we celebrated her birthday this saturday. Ive never paid so much for so little before, but it was definitely worth it since we had a great time! Get ready for picture spam~

Tinis present från Sara. Jag och Sara tyckte att den var väldigt äcklig, men Tini älskar den så...

"Vill du bläddra måste du använda plasthandskar!" hahaha





Hipsterredigering mitt upp i alltihop.



Väl på Manesa drack jag min första alkoholhaltiga dryck någonsin, och den var god (!!). Smakade som slush. Vet dock inte om jag ska känna mig cool eller bara fjollig som tog en "tjejdrink", men så länge jag inte känner nåt så mjah. Skulle dock lika gärna kunnat dricka slushen från typ Coffee House by George. Den bränner i alla fall inte hål i plånboken. OTL

(Erik fick visst vara med på en bild också)

Första riktiga bilden på mig här, tror jag!

Tini drack löv. :<

Det var väl allt; nu ska jag fortsätta med volymer i integraler, wooh!

7 kommentarer:

  1. Tini drack löv HAHAHAHAHAHAHAHAHA XD "det smakar... växt!"
    derp derp derp... =_=; Sara Benny Derp Andersson, hej!

    SvaraRadera
  2. Härligt med Norrköpings-tapas! Blir inget besök för mig nu, men nästa näg i Nkpg blir det nog manesa igen. Oh, är det en mojito jag skådar? SÅ gott!

    SvaraRadera
  3. Jag har faktiskt aldrig testat sånt där förut annat än i Grekland, och jag måste säga att jag gillar det mer där för där är det inte lika "exklusivt", utan mer vanligt, haha. Men men! Hm jag antar att det är en mojito, jag har aldrig testat och håller inte koll på drinkar, haha xD

    SvaraRadera
  4. Hahah men hon gjorde ju det D: hej derp! :D

    SvaraRadera
  5. Patrik Petersson2 juni 2012 18:55

    Härliga bilder!

    SvaraRadera