lördag 19 maj 2012

Ett inlägg

Åh vad jag är bra på rubriker. Borde få pris för min kreativitet.

Anyway, jag fyllde ju år för ett par dagar sedan och fick lite presenter. Dessa här under är från Yoko, som överraskade mig med ett enormt paket fyllt med en massa fina och nördiga saker. ❤

English: since it was my birthday a few days ago, I got some gifts. These are from my friend Yoko, who surprised me with a huge package by the door one day. ❤ 







Jag fick lite fler saker än det, men det fanns inte mycket sol så då vill jag inte ta några bilder, haha. Gula lampor </3 Sen fick jag lite mer av andra men det hann jag inte fota, haha. Bl.a ett par portal 2-strumpor omg. <3

I got a few more things, but I didn't take any pictures of them. A pair of Portal 2 socks, for instance~

Btw, fotografer där ute: vet någon om det finns fjärrutlösare till Canon som 1. är helt trådlösa och 2. har fokusknapp? Har letat som en galning i butiker och på nätet men hittar inget...

5 kommentarer:

  1. The pikachu plushie is so cute!! ^-^

    SvaraRadera
  2. Vet inte huruvida det här kommer vara till någon hjälp alls, eftersom att jag har nikon, men jag har för mig att de flesta fjärrutlösare har fokusknapp, min var den billigaste och har i och för sig bara en vanlig knapp som man trycker ner, men när man håller inne den så fokuserar kameran!

    SvaraRadera
  3. Åh! Jag kanske får leta lite till då. Men har du med sladd eller är det bara en liten dosa?

    SvaraRadera
  4. Pikchuuuuu!
    If you like visit &follow my blog www.lifealens.wordpress.com

    SvaraRadera
  5. Jaa du är ju bara bäst på rubriker :p Lika bra som jag ;)

    SvaraRadera