torsdag 24 maj 2012

Bah~

Jag har varit lite dålig på att uppdatera på sistone. Det hade inte stört mig särskilt mycket om det inte vore för att det är så många som tittar in varje dag så jag får dåligt samvete, haha.

En uppdatering av mitt liv just nu á la vardagsbloggare; jag pluggar. Dygnet runt. Den tid jag inte pluggar på spenderar jag med att spela, eller leta efter kamerautrustning. Jag har köpt ett motljusskydd till mitt 35mm och snart ska jag köpa en fjärrutlösare också. Vilket betyder att det kanske kaaanske blir fler bilder på mig själv... där man ser mitt ansikte. Kanske. Vi får se.

Den 1 juni har jag min sista tenta och förhoppningsvis klarar jag den och den jag har dagen innan. Annars blir det en tuff sommar. Men, fighting!

...ja. Det var väl ingen lång uppdatering kanske, men det händer väldigt lite i mitt liv de här dagarna och det är väl i och för sig ingen skillnad mot de senaste åtta månaderna.

English: I've been bad at updating the last few weeks. It wouldn't have bothered me if it wasn't for you readers coming here and checking it out every day, making me feel bad about it, haha. 

Well, to keep you updated; I still study every day, and when I don't, I'm usually playing something. That "something" is almost always Skyrim OTL I didn't think it would be that addictive, but oh well. :iregretnothing: 

Soon I have my last exams and hopefully I will pass them both. Hopefully. I'll do my best so... fight-oh!

5 kommentarer: