måndag 16 april 2012

Dolls, part two









10 kommentarer:

  1. Svar: Ja jätte varm ^^
    ~~~
    Fin liten blogg du har! Har du vikt alla de små stjärnorna själv? o.O Jag har likadana hemma men jag får dem aldrig så "fluffiga." ^^

    SvaraRadera
  2. That's sooooooo beutiful!!!! LOVE youre pictures soooo mutch!! What do you use for kind of camera? And pleeeasseeee check out my blog and leave a comment <3<3<3 You will be making my day then <3<3<3<3

    SvaraRadera
  3. Söta! Kika gärna in på min blogg:)

    SvaraRadera
  4. SV: visst gör det! ^^
    Oh fina bilder, synd bara att jag har lite av en dockfobi!
    Jag tycker att det känns som att de ska börja röra på sig eller blinka! XD

    SvaraRadera
  5. sv: Tack~! Ne, vissa delar är fortfarande lite gulaktiga men jag jobbar på det xD

    Dina bilder är verkligen jättefint tagna :') Vad använder du för objektiv?

    SvaraRadera
  6. Ah, ja blont är ju inte den lättaste färgen att hålla på med om man säger så Dx

    Tack ^_^ Jag har ett Canon 35mm f/2, den är min bästa kompis lol<3

    SvaraRadera
  7. Tack ^_^ haha jag förstår dig lite, jag gillar inte clowner t.ex xD

    SvaraRadera
  8. Tack så mycket ^__^ <3 Jag använder en Canon EOS 500D med ett 35mm f/2 objektiv ^-^

    SvaraRadera
  9. Tack! Ja det har jag, viker en stjärna varje kväll och har gjort det sen min pojkvän flyttade ner till andra sidan Sverige, haha :c Så de borde väl vara ca 500st nu D: Hm, jag tror att det är pappret som gör att de blir fluffiga! Det är inte det vanliga origamipappret utan det är typ dubbelt med något sorts plastlager på o.O

    SvaraRadera